Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky​


Tieto podmienky služby (ďalej len „Podmienky“, „Dohoda“) sú zmluvou medzi webovou stránkou („prevádzkovateľ webovej stránky“, „nás“, „my“ alebo „náš“) a vami („používateľ“, „vy“ alebo „váš "). Táto zmluva stanovuje všeobecné podmienky používania tejto webovej lokality a akýchkoľvek jej produktov alebo služieb (spoločne „webová stránka“ alebo „služby“).

Všeobecné obchodné podmienky.

  • Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na akékoľvek obchodné vzťahy medzi zmluvnými stranami, spoločnosťou HLINÍKOVÉ KONŠTRUKCIE sro, Kopanice 3570/6 Bratislava 821 04, Slovensko (ďalej len „predávajúci“ alebo „tomkostage.com“) a zákazníkom. . 
  • Zákazníkmi môžu byť podniky alebo spotrebitelia. Spotrebiteľom sa rozumie každá fyzická osoba, ktorá uzatvára právny úkon, ktorý nemožno primárne pripísať živnosti ani povolaniu (§ 13 občianskeho zákonníka). Podnikaním sa rozumie fyzická alebo právnická osoba alebo spoločnosť spôsobilá na právne úkony, ktorá pri uzatváraní právneho úkonu koná v rámci výkonu svojej živnosti alebo povolania (§ 14 občianskeho zákonníka).

Zadanie objednávky a uzavretie zmluvy.

  • Všetky objednávky uskutočnené v internetovom obchode tomkostage.com sú záväzné. Zákazník odoslaním objednávky potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ako aj s Reklamačným poriadkom.
  • Objednávka je návrhom kúpnej zmluvy. Zmluva vzniká v okamihu prevzatia objednaného tovaru kupujúcim. 
  • Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých formulárom predpísaných údajov.
  • Adresa uvedená kupujúcim v Registračnom formulári sa považuje aj za adresu doručenia.
  • Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho za splnenej podmienky prevzatia tovaru a zaplatenia jeho ceny.
  • Vyplnením Registračného formulára alebo platnou objednávkou v našom internetovom obchode tomkostage.com dáva kupujúci predávajúcemu súhlas na zhromažďovanie a archiváciu osobných údajov a informácií o jeho nákupoch.
  • Prijatie ako aj odoslanie objednávky je potvrdené konformačným emailom zaslaným na uvedenú emailovú adresu.
  • Ceny a zľavy. 
    Všetky ceny (vrátane výpredajov) sú platné do odvolania sa alebo do vypredania produktov. Ceny produktov vo výpredaji a osobné alebo iné druhy zliav nie je možné kombinovať.
  • Predajné ceny a jednotkové ceny uvedené na tomkostage.com predstavujú konečné ceny vrátane DPH. 
  • Zrušenie objednávky. 
    Objednávku je možné stornovať e-mailom alebo telefonicky najneskôr do 1 dňa od jej zadania. Jediné, čo je potrebné, je zaslanie čísla objednávky a kontaktných údajov. (Zmluvným jazykom je slovenčina.)

Čas doručenia

  • Tovar skladom expedujeme najneskôr do dvoch dní od prijatia objednávky. Pri tovare, ktorý nie je skladom uvádzame čas dodania v dňoch.

Zásady ochrany osobných údajov

  • Naša spoločnosť HLINÍKOVÉ KONŠTRUKCIE sro ako správca internetového obchodu uvádza, že naše služby aktualizovali Vyhlásenie o ochrane osobných údajov (24. mája 2018).
    Tieto zmeny boli vykonané predovšetkým v rámci prípravy na nový zákon EÚ o ochrane osobných údajov, všeobecné nariadenie o ochrane údajov (GDPR).
    Všeobecnú informačnú povinnosť ohľadom ochrany osobných údajov nájdete na  http://tomkostage.com .
    Osobné údaje uchovávame a spracovávame len v rozsahu potrebnom na splnenie našich zmluvných a zákonných povinností voči zákazníkom.
    Vaše osobné údaje nebudú predané ani inak predávané žiadnej tretej strane ani inak zneužité. 
  • Používaním internetového obchodu zákazník vyjadruje svoj súhlas so zhromažďovaním osobných údajov. Takéto informácie sú relevantné pre vyšetrovanie a poskytujú sa na dobrovoľnom základe. Zákazník má právo kedykoľvek požiadať o vymazanie svojich osobných údajov z databázy alebo zrušiť svoju registráciu. Je možné tak urobiť prostredníctvom emailu na  truss@truss.sk .

Odstúpenie od Zmluvy

  • Internetová objednávka predstavuje právnu zmluvu. Kupujúci má právo odstúpiť od tejto zmluvy do štrnástich dní bez uvedenia dôvodu. Lehota na odstúpenie od zmluvy je štrnásť dní odo dňa prevzatia konečného dodaného tovaru zákazníkom.
    Aby mohol zákazník uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy, musí svoje rozhodnutie odstúpiť od zmluvy oznámiť predávajúcemu listom, faxom alebo e-mailom.
  • Tovar, ktorý je predmetom zmluvy, zašle zákazník na svoje náklady späť na adresu uvedenú predávajúcim najneskôr do troch dní od odstúpenia od zmluvy. Tovar nesmie byť používaný, poškodený ani nesmie byť iným spôsobom znehodnotená jeho hodnota. Po obdržaní vráteného tovaru predávajúci uhradí odpovedajúcu sumu vopred dohodnutým spôsobom.
  • Predávajúci má právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že objednaný tovar nie je skladom, nie je možné ho dodať alebo sa radikálne zmenila jeho cena. V takýchto prípadoch bude predávajúci bezodkladne informovať kupujúceho telefonicky alebo e-mailom za účelom dohody o ďalšom postupe (náhrada za tovar/zrušenie objednávky/iné).

Záruka a kompenzácia

  • Prípadné reklamácie a prípadné záručné formality budú vybavované v súlade s právnymi predpismi SR.
    Tovar zasielaný späť musí byť zabalený v pôvodnom obale. Dopravca nezodpovedá za nesprávne zabalenú zásielku. Predávajúci neručí za tovar poškodený prepravou.
  • Záručná doba začína plynúť odo dňa prijatia objednávky kupujúcim. Záručná doba na nový tovar je 24 mesiacov, na etapy 5 rokov. Predávajúci preberá zodpovednosť za všetky vady vzniknuté v čase expedície tovaru alebo počas celej záručnej doby.
    Na vady alebo iné poškodenia spôsobené nedbalým alebo nesprávnym zaobchádzaním sa záruka nevzťahuje.
  • Predávajúci zodpovedá za stav objednaného tovaru, ktorý by mal zodpovedať zmluve, najmä, že nemá vady a poškodenia. Zhodou so zmluvou sa rozumie, že tovar má vhodné vlastnosti uvedené predávajúcim alebo v reklame a je v súlade s právnymi predpismi.
  • V prípade, že sa tovar od zmluvy odchyľuje, má kupujúci právo požadovať uvedenie tovaru do pôvodného stavu jeho opravou alebo výmenou poškodeného za nový.
  • Rozpor tovaru s obsahom zmluvy, ktorý by nastal do 6 mesiacov odo dňa dodania, sa považuje za rozpor existujúci už pred dodaním, pokiaľ to nevyvracia povaha tovaru alebo sa nepreukáže inak.
  • Obrázky produktov môžu mať len informatívny charakter.
  • Kupujúci, ktorý nie je spotrebiteľom prevezme objednaný tovar a skontroluje, či nevykazuje známky poškodenia. V prípade zistenia poškodenia je potrebné spísať s doručovateľom protokol. Ak zákazník po prevzatí objednaného tovaru zistí nezrovnalosť alebo poškodenie, je povinný kontaktovať vedúceho predajne.
  • Ak je kupujúci zároveň spotrebiteľom, odporúča sa vziať do úvahy aj pokyny. Môže vám to pomôcť predísť možným komplikáciám. Ak však spotrebiteľ nebude dbať na tieto pokyny, jeho právo na vrátenie peňazí v záručnej dobe nebude odmietnuté. 


 Zásady OOÚ - ochrana osobných údajov 

podľa čl. 13 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov v súlade s § 19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.